Suvi ja Maiju Hollannissa!

Saksasta lensimme Alankoimaiden Hollantiin! Se oli viimeinen matkakohteemme ennen kotiin paluuta. Hollantiin päästyämme suuntasimme taas kerran hotelliin, mutta tällä kertaa otimme viiden tähden sviitin! Se oli aivan upea, ikkunasta näkyi todella paljon kaupunkia ja kaiken lisäksi kerros oli 54! Kävimme hotellin viiden tähden ravintolassa syömässä ja sitten sen jälkeen lähdimme käymään erilaisissa kahviloissa ja kaupoissa. Illalla menimme kävelemään ja oli uskomattoman kaunis ilma! Veteen heijastui katujen värikkäät valot.
 Seuraavana päivänä vuokrasimme pyörät ja menimme ihanalle rannalle piknikille. Kävimme uimassa ja palautimme pyörät vuokraamoon. Sitten seuraavaksi oli jo kotiin lähdön aika…:/ Menimme hotelliin pakkaamaan tavaramme ja lähdimme taksilla lentokentälle. Lentokoneessa katsoimme kun Hollanti jäi taaksemme. Ja siinä matkalla ajankuluksi muistelimme ikimuistoista reissuamme. Huonoa ja paljon hyvää tapahtui, mutta on silti kiva päästä kotiin vaikka jäi vähän ikävä näitä kaikkia maita. Helsinkiin päästyämme emme millään jaksaneet lähteä junalla Turkuun joten lensimme seuraavalla lennolla Turkuun. Kiitos kaikille lukijoille! Tässä meidän mielikuvitusmatka, syvällisin terveisin Maiju sekä Suvi! ❤

Kategoria(t): Uncategorized. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.