Jade ja Noora Puolassa

Puola on tasavalta, joka sijaitsee Keski-Euroopan itäosassa itämeren eteläosassa. Pääkaupunki on Varsova. Puolassa asuu noin 38 501 000 ihmistä.

Saavuimme vähän aikaa sitten Suomeen. Viimeinen matkakohteemme oli Varsova, Puolan pääkaupunki.  Tällä kertaa emme menneet hotelliin! Vaan olimme säälittävässä hostellissa, koska rahat alkoivat olla lopussa. Aamupalaksi söimme omenoita, jotka varastimme eräästä omenapuusta. Sen jälkeen menimme uimaan rannalle. Uimme lounasaikaan asti, sitten lähdimme metsästämään ruokapaikkaa. Eräältä kujalta löysimme mäkkärin ja tilasimme BigMacit ja joimme kokista. Jälkiruuaksi menimme ostamaan lähellä olevasta kaupasta tikkarit, nam ne oli hyviä. Sillä pärjäsimme iltaan asti. Sitten päätimme mennä katsomaan nähtävyyksiä. Liftasimme vanhaankaupunkiin, koska ei ollut rahaa muuhun. Ystävällinen mummo vei meidät, sillä oli itsekin menossa sinne. Siellä vietimme loppupäivän ja riehuimme vain ja sekoilimme. Illalla lähti lento kotiin. Pakkaaminen oli yhtä sotkua ja kaikki vanhat vaattet jäivät hostelliin jollekin onnekkaalle henkilölle. Lentokoneessa nukuimme ja, kun saavuimme Suomeen, juoksimme pää kolmantena jalkana hesburgeriin ja söimme varmaan tunnin siellä. Sen jälkeen lähdimme junalla Helsingistä Turkuun. Jäimme Kupittaalla ja siitä kävelimme Nooralle ja nyt olemme täällä ja nauramme kuville.

Se oli sitte sillä selvä!